Vrátenie/výmena tovaru
Ako postupovať pri vrátení alebo výmene tovaru?
1.
Zabaliť nepoužitý tovar spolu s vyplneným a vytlačeným formulárom ( môžete si ho stiahnuť nižšie )tak, aby bol chránený pred poškodením počas prepravy .
Na tento účel môžete použiť obalovú fóliu, papier, igelitovú tašku alebo väčší kartón.
Ak nemáte možnosť formulár na vrátenie tovaru vytlačiť, vložte do balíka ručne napísané informácie, ako sú vaše meno a priezvisko, číslo objednávky, telefónne číslo, e-mail a číslo účtu, na ktorý vrátime peniaze ( podľa vzoru na našom webe ).
Formulár na vrátenie tovaru:
Spôsob 1
Klasické vrátenie ( odosielate na vlastné náklady )
Odošlite zabalený tovar + formulár na adresu:
SIMFA s.r.o.
Dolná Streda 434, 92563 Dolná Streda
Neposielať tovar na dobierku.
Ak tak urobíte, tovar nebude prevzatý.
Spôsob 2
Jednoduché vrátenie tovaru
Ak ste si zakúpili službu Jednoduché vrátenie tovaru (dostupnú v košíku pri objednávaní), po objednávke vám bol na e-mail doručený kód na vrátenie. Vyhľadajte správu s predmetom „PIN a postup pre jednoduché vrátenie“.
Ak ste e-mail neobdržali, kontaktujte nás na info@simfashion.sk – po kontrole, či máte službu zaplatenú, vám kód opätovne zašleme.
Podmienky pre poskytnutie ID kódu na vrátenie
ID kód na vrátenie poskytujeme výhradne v prípadoch, keď došlo k chybe na našej strane, teda:
✅ Zle odoslaná objednávka (nesprávny produkt, nesprávna veľkosť, nesprávny počet kusov)
✅ Chýbajúci tovar
✅ Poškodený tovar pri doručení
✅ Poškodenie tovaru do 3 mesiacov od kúpy (v rámci budovania dobrého mena)
❌ ID kód neposkytujeme, ak uplynulo viac ako 3 mesiace od nákupu.
Postup pri vrátení/reklamácii
Tovar uveďte do pôvodného stavu. Na balík napíšte „Vrátenie“ alebo „Reklamácia“ a dopíšte číslo objednávky.
Je potrebné vytlačiť, vyplniť a poslať spolu s tovarom formulár, ktorý nájdete na našom webe www.simfashion.sk v sekcii „Odstúpenie/výmena tovaru“, aby mohla byť reklamácia zaevidovaná.
Zásielku odneste na podacie miesto Packeta, ktorá umožňuje odosielanie balíkov. Obsluhe na pobočke Packeta povedzte PIN kód a číslo objednávky.
Vždy si vyžiadajte potvrdenie o odoslaní balíčka!
Poštovné pri reklamácii
Zákon neurčuje, kto hradí poštovné pri reklamácii. Štandardne reklamácie zasielate na vlastné náklady. Ak je problém spôsobený z našej strany (chybná objednávka, poškodený tovar), môžeme vám poskytnúť ID kód na bezplatné vrátenie.
Vrátenie peňazí
Peniaze vám budú vrátené do 14 dní od doručenia balíka na našu adresu.